Sunday, September 23, 2012

Freebies Header Part 1

salam all ok ini sambungan nya tadi part 2 so yang ini part 2 pula ok ok jangan banyak cakap lagi sila sila lah yek untuk mencuba header kerawang pula hehehe yang ini agak mencabar untuk saya buat woooo


nampak tak "tajuk header disini ok!!" saya dah tinggalkan ruang untuk korang edit letak nama blog or korang tak nak letak nama pun boleh kalau dah letak kat blog korang rupanya seperti itu yang ini contoh blog saya


cara-cara nak ambil header yang berukuran 800x300
☞ right click kemudian save image as..
senang kan hehehe hope korang suka  lah yekkk.....




nampak tak "tajuk header disini ok!!" saya dah tinggalkan ruang untuk korang edit letak nama blog or korang tak nak letak nama pun boleh kalau dah letak kat blog korang rupanya seperti itu yang ini contoh blog saya

cara-cara nak ambil header yang berukuran 800x300
☞ right click kemudian save image as..
senang kan hehehe hope korang suka  lah yekkk.....

No comments:

Post a Comment

Thanks For Your Comment
Leave Your Link Blog For Me Visit