Saturday, September 22, 2012

Templete Denim Blue

Salam all hi hi hi ok blog saya ini saya menggunakan templete denim blue, saya dapati blogger yang baru ini saya tak jumpa macam mana nak revert balik untuk pilih templete denim ini so nasib saya ada simpan copy original templete denim blue ini lagi so pada sesiapa yang ingin mencuba dan try menggunakan templete denim blue ini sila rujuk dibawah ok.... 

download templete dulu donwload sini
pergi ke dashboard -> klik nama blog korang -> pilih templete dekat sebelah tepi kiri 

 klik backup/restore yang ada terletak dibahagian kanan atas sebelah setting punya simbol
kemudian upload templete denim blue yang korang download tadi

selamat mencuba jangan segan segan bertanya

No comments:

Post a Comment

Thanks For Your Comment
Leave Your Link Blog For Me Visit