Friday, November 16, 2012

Review : Miracle Tab Facial Soap

pernah dengar miracle tab product yang dari korea
pada yang pernah dengar dan alaminya memang tak rugi lah
so far now yes i am using this miracle product 

meh sini meh nak cerita apa kandungan sabun ni hehehe 


Protein Gluthatione :protein yang telah dipatenkan dan unik berfungsi sebagai anti oksida yang kuat untuk memberi perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, tona tidak sekata, pigmentas
i dan masalah-masalah kulit yang lain.

Ekstrak Arbutin dan Mulberry - Agen pencerahan semulajadi yang tinggi kualiti dan selalu digunakan di dalam rangkaian produk penjagaan muka yang berkualiti dan terkenal. Mampu untuk mencerah, memperbaikpulih dan mengurangkan pigmentasi dan tona kulit tidak sekata.

Aloe Vera : Agen pelembap semulajadi yang mampu merawat penyakit kulit seperti psoriasis, anti radang dan merawat kulit yang terbakar/sunburn.

Willow Bark : Mengurangkan kemerahan dan radang yang terdapat pada tisu kulit yang rosak, menghilangkan jerawat dan merawat parut dengan ketara.

Lemon: Agent pencuci yang lembut dan dalam yang mampu menghilangkan semua toksin, kuman dan kotoran yang berada pada permukaan kulit.

Likuoris: Persediaan Topikal digunakan untuk ekzema dan masalah kulit yang lain.

Sabun Jenis Organik - sensitif kepada suhu dan kelembapan kerana ia dibuat dengan bahan-bahan semulajadi yang berkualiti tinggi. Penggunaan yang selamat dan lembut pada kulit yang sensitif dan bahagian badan yang halus.

Cara Pengunaan : Best effect, gunakan sabun 2-4 kali sehari.
Cara Cuci Muka : BASAHKAN MUKA. Buihkan, urut kat muka & badan (ataupun kat tempat2 nak cerah cam ketiak, leher & celah peha). Biarkan dalam 2-4 minit kemudian bilas. Penting untuk biarkan soap meresap ke dalam kulit.

PERINGANTAN Sabun jangan terendam dalam air, sebab Miracle Tab Facial Clarifying Detox Soap merupakan sabun jenis organik dan mudah cair. Pastikan sabun diletak di tempat kering & dalam bekas berpenutup. Sabun boleh dipotong untuk tujuan penjimatan dan mampu tahan selama 3-4 bulan dengan cara penggunaan/disimpan di tempat yg betul

1 comment:

  1. salam.
    sy pn gune sabun nie. i heard great reviews bout it, so i'm currently using it now. hehe.

    btw, anda dijemput untuk menyertai megagiveaway by me. perhaps u cud be the lucky winner?
    http://belognanabyte.blogspot.com/2012/11/1st-mega-giveaway-by-girl-on-slope.html

    ReplyDelete

Thanks For Your Comment
Leave Your Link Blog For Me Visit