Sunday, November 18, 2012

Review : CBS Slimming


Photo: hantar order anda dan bukti pembayaran ke message pages
http://www.facebook.com/messages/lenshousecollection

atau anda boleh lah hantar order dan bukti pembayaran ke sms/whatsapp 0145064422 (waktu : 9am-11pm)
BERMINAT DAPATKAN DISKAUN DENGAN EMAIL
"saya nak diskaun kod cbs dan hantar ke email annevyicious@gmail.com"
https://www.facebook.com/lenshousecollection

Memperkenalkan CBS Slimming Pil! Ini pil bekerja dengan detoksifikasi badan anda, membakar lemak berlebihan, meningkatkan metabolisme anda, mengurangkan penyerapan lemak dan kolesterol badan anda, dan meningkatkan keseluruhan anda kesejahteraan. CBS adalah 100% selamat, setelah menjalani penyelidikan makmal yang ketat dan ujian klinikal selama 3 tahun.

Terbaik dari semua, ia berkesan! Ia akan membuat badan anda kelihatan lebih lembut dan tegas dalam hanya 14 hari! Ia direka terutamanya untuk wanita yang hamil. Ia akan membantu anda mengurangkan berat badan di kawasan-kawasan berikut: badan, muka, pinggang, pinggul, dada, paha, lengan, serta menyegerakkan hormon anda dan menghilangkan jerawat.

Bahan-bahan: selasih, teh hijau, dan Lotus Leaf Gynostemma Pentaphyllum, ekstrak peria, OB pigmen protein, OPC biji anggur

Tidak sesuai untuk: wanita hamil, kanak-kanak obes, yang sakit, orang tua, pesakit dengan penyakit jantung, pesakit dengan infarksi miokardium atau disfungsi hati dan buah pinggang.

photophoto

No comments:

Post a Comment

Thanks For Your Comment
Leave Your Link Blog For Me Visit